Termeni și condiții
Despre Translitera
TRANSLITERA este o firmă ce intermediază servicii de traducere. Oferim servicii de traduceri scrise și orale precum: traduceri autorizate, traduceri legalizate, interpretariat consecutiv, interpretariat simultan, dar si servicii notariale: apostile, supralegalizari, viza MAE, viza Ambasadă. Venim în ajutorul clienților noștri cu orice informații!
Datele noastre de identificare
- Denumire: SERVICII TRANSLITERA S.R.L.
- CIF: 45659479
- Reg. com.: J40/2963/2022
- Adresa: Sector 6, Str. Moise Constantin, Nr.5d, Bl.1, Sc.2, Et.1, Ap.204, Bucuresti
- Județ: București
- E-mail: office@translitera.ro
- Telefon: 074 333 66 33
Știm ca prelucrarea datelor cu caracter personal este un subiect cat se poate de serios, de aceea, această procedură descrie în detaliu fiecare flux din interiorul organizației, în care sunt procesate date cu caracter personal ale clienților, partenerilor, potențialilor clienți sau ale vizitatorilor platformei.
Provocarea cea mai mare este aceea de a securiza aceste date împotriva prelucrărilor neautorizate, fără consimțământul persoanei vizate si doar în scopurile pentru care s-a obținut acordul.
SERVICII TRANSLITERA SRL, întreprinde eforturi majore pentru păstrarea în siguranța a informațiilor și a preferințelor dumneavoastră. Știm cat de important este să vă simiți în siguranța atunci când sunteți in mediul online, de aceea vă asigurăm de confidențialitatea datelor, având în vedere că în acest moment vă aflați pe o conexiune criptată (SSL) prin care, informațiile transmise sunt criptate și sunt procesate de noi doar cu acordul dumneavoastră. Rețineți, oricând în decursul colaborării noastre, vă puteți exprima opțiunea cu privire la procesarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Suntem absolut conștienți de faptul că, GDPR, nu face decât sa ofere un cadru legal modernizat, de conformitate, bazat pe responsabilitatea pentru protecția datelor cu caracter personal.
Procesarea datelor dumneavoastră este necesara pentru a vă furniza serviciile pe care le solicitați. In acest sens, noi luam mai multe masuri de securitate pentru a vă proteja in mediul online. Una dintre măsurile întreprinse de noi pentru a asigura transparența și proporționalitatea față de dumneavoastră este aceea de a elimina colectarea inutilă a datelor cu caracter personal și minimizarea datelor pe care le colectăm. De aceea, solicităm doar informațiile de care avem nevoie și le stocăm pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră.
Termeni și condiții de utilizare
Site-ul https://translitera.ro/ este proprietatea SERVICII TRANSLITERA SRL, denumită în continuare SERVICII TRANSLITERA SRL.
Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor / serviciilor / pachetelor prezentate pe site-ul https://translitera.ro/ implică acceptarea termenilor și condițiilor mai jos enumerate.
SERVICII TRANSLITERA SRL își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau care au în istoricul colaborării debite.
SERVICII TRANSLITERA SRL își rezervă dreptul de a nu onora livrarea unor produse sau servicii al căror preț este greșit și nu se încadrează în grila prețurilor companiei. În acest caz, clientul va fi contactat și va avea opțiunea de a confirma comanda la prețul corect sau de a o refuza.
SERVICII TRANSLITERA SRL își rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții, precum și ale ofertei, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor; de asemenea, SERVICII TRANSLITERA SRL își rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsa de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil. Aceste erori nu obligă SERVICII TRANSLITERA SRL la nicio acțiune.
Drepturi de autor
Conținutul si designul site-ului https://translitera.ro/ sunt proprietatea SERVICII TRANSLITERA SRL și sunt protejate conform Legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială. Nu puteți reproduce materialele afișate pe site fără a deține o permisiune scrisă din partea SERVICII TRANSLITERA SRL. Folosirea fără acordul scris al SERVICII TRANSLITERA SRL a oricăror elemente aflate pe site se pedepsește conform legilor în vigoare. Datele personale ale cumpărătorilor vor putea fi transmise autorităților în drept în urma unei solicitări în conformitate cu legile în vigoare, pentru a efectua orice verificare a tranzacțiilor comerciale sau orice alte verificări justificate în baza legii.
SERVICII TRANSLITERA SRL poate, fără orice alta notificare sau formalitate și fără ca acest lucru să necesite explicarea atitudinii sale, să suspende sau să înceteze accesul dumneavoastră la conținutul site-ului sau la o parte a acestui conținut.
SERVICII TRANSLITERA SRL nu își asumă răspunderea, în nici o situație, pentru nici o daună, pricinuită direct sau indirect, suferită ca urmare a utilizării sau a întreruperii utilizării ori a lipsei regularității informațiilor și serviciilor furnizate pe acest site. SERVICII TRANSLITERA SRL nu garantează acuratețea, corectitudinea sau caracterul actual al informațiilor furnizate.
Comenzi șI cereri pentru oferte de preț
Comenzile sau cererile pentru oferta de prețuri pot fi date doar utilizând formularul de contact de pe acest site. Utilizatorul are obligația de a furniza date corecte și cât mai concrete cu privire la proiectul dorit. SERVICII TRANSLITERA SRL nu poate fi tras la răspundere sub nici o forma pentru neplăceri cauzate de furnizarea de către utilizator a unor informații incorecte sau incomplete.
Prin plasarea unei comenzi online vă exprimați dorința și acordul de a intra într-o relație contractuală bilaterală cu SERVICII TRANSLITERA SRL. O comandă online poate conține unul sau mai multe serviciile pe care noi le comercializăm pe site.
Comenzile pot fi plasate de orice persoană fizică (de peste 18 ani) sau juridică prin accesarea formularului de comandă prezent pe site sau a adresei de mail/număr de telefon.
Formularul de comandă/mail-ul/telefonul transmis către noi nu conduce la plasarea automată a comenzii și nici nu ne obligă să realizam serviciul respectiv pentru dumneavoastră.
Serviciile achiziționate vor fi puse la dispoziția clienților conform celor agreate în prealabil. De asemenea timpul de execuție/costul și toate detaliile adiționale serviciilor solicitate vor fi comunicate de SERVICII TRANSLITERA SRL în prealabil.
În cazul în care SERVICII TRANSLITERA SRL consideră o cerere sau o comandă ca fiind incompletă sau incorectă, poate cere detalii suplimentare utilizatorului folosind adresa de e-mail sau numărul de telefon de contract furnizat de acesta sau poate șterge cererea fără nici o înștiințare a utilizatorului.
Plățile serviciilor șI costurile acestora. Facturarea șI plată
Facturile vor fi emise prin intermediul platformei de facturare SmartBill (S.C. Intelligent IT S.R.L.). Factura/Proforma se va emite conform datelor solicitate și furnizate de client. Factura va fi transmisă online (Factura este valabila fără semnătura și stampila, conform art. 319 alin. 29 din legea 227/2015.), iar la cerere va fi livrată/oferită și fizic.
Costurile pot fi actualizate constante în funcție de fluctuațiile de preț, dar și de campaniile derulate de SERVICII TRANSLITERA SRL. Clientul va achita prețul ofertat în momentul în care a solicitata oferta și se va raporta la condițiile transmise în acel moment.
Costurile serviciilor solicitate vor fi comunicate de Prestator după ce s-a realizat transmiterea cererii din partea Utilizatorului/Clientului.
Plata serviciului solicitat se poate realiza online (cu cardul direct din factura – fără niciun cost suplimentar), prin transfer bancar (în contul prezent pe factură). Clientul va avea toate informațiile cu privire la modul de facturare, dar și detaliile firmei SERVICII TRANSLITERA SRL pe factura emisa de Prestator.
Procesatorul de plăți care va intermedia tranzacțiile dintre Clienți și Prestator este Netopia. Plățile sunt securizate, astfel toate informațiile dumneavoastră vor fi în siguranță. Cardurile acceptate sunt Visa, MasterCard și nu implică costuri suplimentare pentru Client.
Polictica de livrare a serviciilor
Pentru a se considera o comandă fermă, clientul va achita în avans serviciile solicitate conform ofertei de preț transmise pe mail sau în cazul în care există un contract încheiat între părți se vor respecta condițiile contractuale.
Serviciile solicitate vor fi livrare online sau fizic în funcție de solicitarea clientului.
Termenul de livrare al serviciilor variază în funcție de serviciul solicitat, de limba din/în care se realizează traducerea și de volumul proiectului.
Termenul standard de execuție al serviciilor de traducere scrisă pentru limbile uzuale (un volum de 1-10 pagini) variază între 1-3 zile lucrătoare. Dacă ne raportăm la limbile mai rare, pentru un volum de 1-10 pagini termenul de livrare poate ajunge și la 5 zile lucrătoare.
Termenul exact de execuție se va comunica doar în momentul evaluării solicitării clientului și va fi stabilit de comun acord.
Politica de anulare a serviciilor
Comanda transmisă către SERVICII TRANSLITERA SRL utilizând formularul din site, prin telefon sau pe mail se consideră a fi anulată dacă nu am primit aprobarea scrisă pentru clienții ce au un contract încheiat cu SERVICII TRANSLITERA SRL. în prealabil sau nu s-a realizat plata în avans integral sau parțial a sumei estimate în ofertă.
Modul de soluționare al litigiilor
Soluționarea litigiilor se poate face pe cale amiabilă sau prin intermediul instanțelor judecătorești competente sau prin intermediul unor mediatori. Comisia Europeana a implementat o platformă de soluționare online a litigiilor disponibilă aici.
Notificări șI anunțuri
SERVICII TRANSLITERA SRL își rezervă dreptul de a trimite notificări / oferte privind serviciile oferite precum și anunțuri din partea unor terți, atunci când acestea pot fi în folosul utilizatorilor.
Dispoziții finale
Toți utilizatorii acestui site fac subiectul acestor termeni și condiții astfel încât accesarea acestuia presupune acceptarea și conformarea la Termenii și Condițiile prevăzute în acest document.
Scopul colectării datelor este: furnizarea serviciilor conform ofertei curente.
Orice persoana are dreptul de a se opune, în mod gratuit și fără nici o justificare, la prelucrările datelor sale personale în scopuri de marketing direct.
Conform legislației din România minorii nu pot încheia contracte comerciale și nici datele lor personale nu sunt prelucrate fără acordul părinților.
Neacceptarea acestei convenții ori a oricărei prevederi din aceasta atrage obligația persoanei respective de a înceta de îndată accesarea sitului ori utilizarea în orice mod a serviciului, iar accesarea sau vizitarea în continuare a site-ului, utilizarea în orice mod a serviciului constituie o acceptare în întregime a convenției și a oricărei prevederi din aceasta, inclusiv a oricăror modificări ulterioare care vor putea fi efectuate fără restricții de către furnizor, fără a fi necesara nici o altă formalitate.